P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: drdee (drdee_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 17:48:14 MET DST

Witam!

    Czy ktoś oglądał wczoraj tzn w sobotę ok. północy "PROCESOR-program
wolnych od podejrzeń"
    Przez cały program mówili o tym, że nielegalne kopiowanie programów jest
złodziejstwem. Moim zdaniem chyba każdy zdaje sobie z tego sprawę i to
dobrze, ale kogo jest stać na legalne oprogramowanie.
    Mówili że firmy piszące oprogramowanie mają wielkie straty i są biedne
przez to. Patrząc po Microsoft to nie widać żeby byli biedni.jakiś tam
odsetek kazy też ucieka ze skarbu państwa.
Mowili żeby Policja częściej kontrolowała stoiska, firmy. Ja bym proponował
zacząć kontrole zaczynając od góry a nie od szarego użytkownika.
Piszę o tym bo jestem zdenerwowany tym programem telewizyjnym, który
prowadzi teraz kompanie "czysty komputer" dlatego że: rodzina, która kupuje
dziecku komputer za 2500zł i bierze go na 12rat to chyba nie będzie jej stać
na kupienie od razu dwóch gier po 250zł każda, albo studentowi budownictwa
AutoCADa za 4000zł.
Nie mniej jednak uważam, że to jest kradzież ale człowiek jest zmuszony
wybrać albo pirackie programy albo, nie mieć ich wcale.

p r o s z ę o k o m e n t a r z

pozdr
drdee