Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 13:16:46 MET DST

> Zeby grupy juz nie zasmiecac ostatni post ale nie moglem sie
> powstrzymac. Jazda takim mercem nie stanowi problemu ale chodzi o
> techniczna trudnosc w dostaniu sie do srodka i odpaleniu tekiego wozu.

Niedawno na bodajze Discovery byl program o kradziezach samochodow, m.in.
podawano orientacyjny czas potrzebny do wejscia do srodka i odpalenia
samochodu przez fachowcow. Ten mercedes i tak byl jednym z lepszych aut,
bo jego odpalenie zajelo specowi ciut ponad minute... ale proponuje
zakonczyc ten temat, bo sie off-topic zrobil okrutny (jak caly watek
zreszta).

> Nie bede sie chwalic ale nauczylem plywac sie sam w tydzien i od razu
> zrobilem karte plywacka. A nauczylem sie nad jeziorkiem ktore bylo za

Niezupelnie o to mi chodzilo. Mialem na mysli, ze nie musisz kupic basenu,
zeby sie nauczyc plywac, tak samo, jak nie musisz kupowac komputera, zeby
nauczyc sie go obslugiwac. Ot, wszystko.

Nie pisze -- brak umiejetnosci i checi :)

> racje potepiajac piractwo i tych cwaniakow ktorzy sie tym zajmuja. Ale

Nie potepiam uzytkownikow piratow -- nie jestem hipokryta ;). Ale drazni
mnie kazda proba wybielania takiego czynu, typu wlasnie poruszanie sprawy
cen itp. Tutaj nie ma co gdybac -- uzytkowanie pirackiego programu JEST
ZLODZIEJSTWEM, obojetnie jaki temu przyswieca cel.

> pieniedzy zeby to legalnie robic. Sytuacja jest po prostu nienormalna
> i mam nadzieje ze za iles lat to sie zmieni ale na razie jest i bedzie
> tak jak jest .

Coz, zaprzeczyc sie nie da. Mozna jedynie ubolewac.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..