Re: Overclocking a fizyczne uszkodzenia

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 13:42:11 MET DST

Vegeta <daro_w_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:

> Tak to sie zaczyna

U mnie sa te problemy - co jakis czas - praktycznie od poczatku.
Pierwsza przejsciowke jaka kupilem, jeszcze pod Cel 400, musialem
wkladac lekko pod katem tak aby z jednej strony byla wysunieta o jakies
0.5 milimetra!!:-)))
Teraz mam MSI i teoretycznie jest OK, ale dzisiaj znowu komp sie
zawiesil, po wylaczeniu dziada docisnalem przejsciowke i... ruszyl bez
problemu!

Musze zdjac zasilacz i zobaczyc czy te plastikowe "prowadnice" dobrze
ja dociskaja do slotu, bo na procesorze jest GoldenOrb, ktory przeciez
tez troche wazy:-) Mam nadzieje, ze to tylko taki problem, bo plyte w
sumie lubie...

> taktowanie proca z poczatkowych 950 (9,5x100) poprzez 9,5x75 do
9,5x66 -

Tja, ja czasami mialem taki motyw, ze jak "zdejmowalem" przetaktowanie
np. z 800MHz wracalem na 566, to komputer nie chcial sie
uruchomic:-))))

> poszlo. Bylo to juz ponad (!) 2 miesiace temu :-)) Czyzby przelamanie
zlej
> passy ? :-))

to Cie dobije i powiem, ze ja jakis miesiac, do dwoch, temu kupilem te
nowa przejsciowke i do przedwczoraj wszystko bylo OK!

Hm, ale wiesz co? Dokladalem rowniez pamiec (64MB) i moze wtedy
poruszylem lekko wentylatrorem (jest bardzo blisko pamieci) - to moze
byc efekt dzisiejszych zwisow!
Inna rzecz, to fakt ze dokladanie pamieci trwalo chyba z 20 minut -
kutafon (moj PC) nie chcial ruszyc, tylko pipczal i pipczal, ze nie ma
pamieci!!!
A wiesz jak wyglada obsadzeinie bankow pamieci?
bank 0 PC133 128MB
bank 1 PC133 128MB
bank 2 PC100 64MB

heh, z tego co wiem to najwolniejszy modul powinien byc w banku 0 -
tylko, ze jak tak zrobilem to kutafon pipczal i pipczal i pipczal:-)))
Dzialalo nawet jak te 64 bylo w "bank 1"!

> Zycze Tobie i sobie dlugiej i owocnej pracy BF6 :-))

Ech... gdyby jeszcze nowy celeronik na niej poszedl:-))))

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.