Re: Jaka plyta za Abit KT7 + Raid

Autor: waldi (waldis_at_enter.net.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 08:58:01 MET DST

Użytkownik PeJot <pjsoft_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q4hbo$5tg$4_at_news.tpi.pl...
> Użytkownik waldi <waldis_at_enter.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q1es3$19r$1_at_news.tpi.pl...

> Żartujesz, to ma być rozwojowa ?
> Nawet nie ma dla niej biosu który włącza SSE w nowych
> procesorach Duron >=1Ghz i Athlon XP

> Gdybyś zmienil procesor (na Athlona fsb266) to byłby też sens
> zmienić płytę. Aktualnie to jest bezsensu zwłaszcza, że nie chcesz
> przejść na DDR'y.
>
> PeJot

Witam,
A pojdzie ten Athlon na mojej plycie ?
Jezeli nie to podaj jakas konkretna plyte z Raidem i jaki maja byc pamieci.
Dobrze by bylo jezeli obsluzy mi tez mojego Durona, ale jezeli nie to
szkoda.
Slyszalem, ze pamiec 133 pojda na Chipsecie 266A
serdecznie pozdrawiam
waldi