kilka pytań do znawców ;)

Autor: Kyci_at_k
Data: Sat 13 Oct 2001 - 12:01:01 MET DST

Witam!

Jestem tu po raz pierwszy i mam do Was parę pytań:

1) Pewnie wielu z Was składa komputery, jeździ po giełdach etc. Ile
dokładacie do ceny kompa, który sami złożyliście z podzespołów z giełdy.
Powiedzmy części kosztują 4000 zł, jaka będzie w takim razie ostateczna
cena, która będziecie chcieli?
2) Jaki procek jest obecnie wydajniejszy - Anthlon 1,4 GHz, czy Pentium 4
1,4 GHz?
3) Jaki zestaw polecacie mi do kompa, na którym tworzę strony www, korzystam
z Internetu, korzystam z programów graficznych (PSP, Photoshop), korzystam z
Office'a? Interesują mnie również części, których nie dostanie się w
sklepie. (typu Pentium II, AMD K6 itp.).
4) To pytanie jest skierowane do poznaniaków. Czy na giełdzie w Poznaniu
można kupić używane części?

Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź na te pytania.

--
: : : Pozdrawiam!
: : : Wojtek Kyciak - wojmar_at_hoga.pl