Re: Program do rejestracji obrazu z kamery USB

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 12:05:32 MET DST

> W logitechu jest to standard - moze zainstaluj sobie oprogramowanie ze
stron
> www.logitech.com

Czy toto umozliwia np takie ustawienie softu,
zeby gdy nie ma ruchu nagrywa powiadzmy jedna klatke
co 15s, a gdy ruch sie pojawi z maksymalna jakoscia???
Odtwarzanie oczywiscie wg. czasu prawdziwego.
Najlepiej gdyby w rogu obrazu byl czas i data.

AHA - potrzebna mi jest kamera na RS232 - musze
miec jakies 15mb kabla.

--
studio QbA    Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - www.skanowanie.com.pl