Re: kilka pytań do znawców ;)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 12:30:29 MET DST

"Kyci_at_k" <wojmar_at_hoga.pl> wrote in message news:9q94ic$nek$1_at_news.tpi.pl...

> 1) Pewnie wielu z Was składa komputery, jeździ po giełdach etc. Ile
> dokładacie do ceny kompa, który sami złożyliście z podzespołów z giełdy.
> Powiedzmy części kosztują 4000 zł, jaka będzie w takim razie ostateczna
> cena, która będziecie chcieli?

po gieldzie nie chodze bo nie mam zadnej w poblizu
czesci dostawalem z hurtowni, a za zlozenie kompa dostawalem 50-100zl
reszte chowal do kieszeni typ dla ktorego skladalem/serwisowalem

> 2) Jaki procek jest obecnie wydajniejszy - Anthlon 1,4 GHz, czy Pentium 4
> 1,4 GHz?

Athlon

> 3) Jaki zestaw polecacie mi do kompa, na którym tworzę strony www,
korzystam
> z Internetu, korzystam z programów graficznych (PSP, Photoshop), korzystam
> Office'a?

a ile masz na to kasy?

> Interesują mnie również części, których nie dostanie się w
> sklepie. (typu Pentium II, AMD K6 itp.).

nie rozumiem zbytnio :-(

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!