Re: powozcie wybrac grafike - pixel view?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 04:22:30 MET DST

<kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl> wystukał(a):
> dobra, dobra, a czemu \ komu ufac jak nie testom?

ja testom nie ufam od momentu kiedy dowiedzialem sie
ze Voodoo5 bylo wolniejsze od mojego Voodoo3 :-)))

> nie tylko. Zreszta sam zobacz i napisz co o tym myslisz
> http://www.pl.tomshardware.com/graphic/01q2/010530/geforce2-09.html

Quake 3... hmmmm :-) z ciekawosci odpalilem u siebie
takie tescik w 16 bit, reszta max... w testach na stronie
w 800x600 wyszlo ok 130fps... u mnie 170 :-))) z wlaczonym
filtrowaniem anizotropowym...

> A czego maksiowi brakuje? hipertekstury i za malo pamieci czy po prostu
tak
> obciaza karte i gladko pojdzie dopiero na karcie, ktorej jeszcze nie ma?

maksio ma zwalony engine. lobby z 3d marka 2001 wyglada
duzo lepiej i chodzi plynnie... maksio przy tym wyglada jak
psie wymioty, a krzaczy jak glupi.

> Jak jest wydajna to nie trzeba krecic. tak jak tego gainwarda. Chodzi na
> 240/240 i wiecej ani sie nie da za bardzo ani nie trzeba...

GTS Elsy chodzi na 200/333, mozna puscic bez problemow
na 200/353... powyzej 200/360 nie wiedziec czemu karta chodzi
wolniej :-)

> Musze sie temu przyjrzec - znasz jakies testy GTSów?

poszukaj na www.benchmark.pl, tam byl kiedys test mojej Elsy...
tylko oczywiscie wyniki testow byly jakies takie zanizone ;-)

--
Pozdruffka
.Peeter