Re: powozcie wybrac grafike - pixel view?

Autor: kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Oct 2001 - 22:02:24 MET DST

> hehhe :) pewnie robia je u dyra Actionu w piwnicy, w tym samym
> pomieszczeniu co bimber :-)

Dlatego takie tanie, kryja produkcje innego towaru ;-)

> ja juz dawno temu przestalem ufac testom :-)

dobra, dobra, a czemu \ komu ufac jak nie testom?
Duzo ludzi Ci doradzi jak malo kto ma dostep do duzej ilosci sprzetu?

> miedzy Elsa a prolinkiem na monitorku 15" to chyba naprawde jest zle.
> a na tej 15" Elsa jest ostra nawet w 1280x960...
tiiaaaa... no coz, to juz chyba dla mnie jasne. trzba przygotowac sie na wydatki

> no tak, znowu testowali tylko i wylacznie wydajnosc 3D. i to
> pewnie 3d markami ktore zupelnie nie oddaja realnej wydajnosci
> sprzetu...
nie tylko. Zreszta sam zobacz i napisz co o tym myslisz
http://www.pl.tomshardware.com/graphic/01q2/010530/geforce2-09.html

> wlasnie wyjales mi to z ust - GTS. ja mam GTS 32MB
> i sobie chwale... poza psychicznym maxem payne
> w 1024x768 zadna gra mi specjalnie nie skacze, wiekszosc
> chodzi plynniutko.
A czego maksiowi brakuje? hipertekstury i za malo pamieci czy po prostu tak
obciaza karte i gladko pojdzie dopiero na karcie, ktorej jeszcze nie ma?

> ale od razu mowie: Elsy sie nie kreca :-) podkrecic mozna
> tylko pamieci i to tez niewiele.
Jak jest wydajna to nie trzeba krecic. tak jak tego gainwarda. Chodzi na
240/240 i wiecej ani sie nie da za bardzo ani nie trzeba...
Musze sie temu przyjrzec - znasz jakies testy GTSów?

pozdrawiam,

Korzon