Jaki Tuner (niby bylo ale teraz konkretniej) ???

Autor: Michał Macoch (tnk_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 04:18:02 MET DST

Witam!

Bije sie z wlasnymi myslami i nie moge zdecydowac na zakup tunera TV do
swojego kompa. Czy ktos moglby wyluszczyc wszystkie (no moze przesadzam) za
i przeciw? Omowil po krotce jakosc obrazu, dzwieku i ew. najczestsze
problemy na jakie mozna sie natknac ???

No i wreszcie na koniec czy ktos moglby mi doradzic ktora karte mam kupic
jesli juz sie zdecydue : Prolinka PixelView czy LifeView Fly Video 98 ???
Interesuja mnie tylko modele z dekoderem stereo Nicam Obie karty sa w
zblizonych do siebie cenach a ja jakos nie moge sie za bardzo polapac w
roznicach i wybrac ta lepsza (w sieci bardzo malo mozna znalezc porownan ze
nie wspomne o jakichs testach ktorych nie znalazlem w ogole, wszedzie tylko
dane techniczne i reklamowy belkot zerzniete z dokumentacji badz ze stron
producentow) ?

Z gory dziekuje za wszelka pomoc :-)

Pozdrawiam

--
Michał "MikeTNK" Macoch           GG:1471
wpisz_sobie_cos_at_miketnk.civ.pl    UIN:45158526