Re: Overclocking a fizyczne uszkodzenia

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 23:09:38 MET DST

Vegeta <daro_w_at_poczta.onet.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:

> Ja mialem "samo z siebie". Jak sie pojawily objawy zadna z blyt nie
> pochodzila dluzej niz 2 miesiace...

no to mi wykrakales... dzisiaj wlaczylem mojej siostrze plytke
"informatyka 2000" po pol godzinie... zwis i to w mojej obecnosci, wiec
wiem ze nic nie kombinowala. Jedyne co moglem zrobic to twardy reset,
po resecie slysze jak wszystko rusza... ale monitor przechodzi w stan
uspienia a diody na odudowie zarza sie i na tym koniec. Komputer ruszyl
dopiero jak docisnalem przejsciowke(sic!)... nic z tego nie kumam.
Kupilem ja jakis miesiac temu i wszystko bylo ok (oslawiona MS cos tam
w wersji 2.1) Mam wrazenie jednak, ze to nie wina przejsciowki - jakos
takos wydaje mi sie, ze to byl zbieg okolicznosci, wygladalo to tak
jakby komputer musial... "odtajac","odpoczac"? Nie wiem jak to
okreslic:-(

Ech zycie...

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.