HD- pytanie do specjalisty

Autor: marchewka 58 (marchewka58_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 23:35:53 MET DST

Witaj!
Mam kłopot z dyskiem. Na początku win me widział go jako dysk
niesformatowany. Fdisk podaje komunikat ze dysk nie ma żadnej pojemnośći (
! ), nie przydziela kolejnego numeru dysku nie mówiąć już o literach......Po
użyciu marzedzia format pod windą dysk zupełnie wcięło. Nie ma go ani pod
dosem, ani pod me. Ba , nie widać go nawet pod Partition Magic.......Co to
może byc???
Dysk jest cichy, wydaje się nieuszkodzony- w jaki sposób został doprowadzony
do takiego stanu, nie wiem. Ktoś coś kombinował i narobił sbie kłopotów. Czy
jest jakieś narzędzie kórym można naprawić, odzyskac?
Jesli mozesz mi pomóc lub w jakiś sposób pokierować, już teraz Ci za to
dziekuję .
Darek