Re: przebieg hp 930c

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 21:49:50 MET DST

Użytkownik "Ł.K. Liptus" <elite_at_positive.net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Andore Jr <andore_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9q70fc$a51$1_at_korweta.task.gda.pl...
>
> sprawdzasz po stanie uzebienia (oczywiscie trybikow) po gumach p
obierajacych
> papier no i walku po ktorym jezdzi koszyk z glowicami.

dzięki, ale chciałem sprawdzić SWOJĄ drukarkę, więc te wskazówki niewiele mi
dadzą - chodziło mi o to, że ostatnie 2 (jedyne do tej pory) pojemniki z
czernią jakoś podejrzanie szybko się wyczerpały - chciałbym sprawdzić, czy
to tylko mylące wrażenie, czy może ta drukarka to "ponadnormatywny żarłok"
:-)

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---