Re: [HDD] maxtor vs. quantum

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 21:32:23 MET DST

In <12102001.631D741F_at_emilka.cznet.tychy.net.pl.invalid4now>, Witold Wilk
wrote:
> spij przy kwantumie bigfoot, ktory zaglusza 2x seagate Uxx, 5
> wentylatorow spowolnionych. nei jest to zbyt mile ;)
to ja mam i maxtora i bigfoota w kompie i jakos moge spac bez problemu..
no wymaga to odrobiny przyzwyczajenia. bigfoot(cy6480a) jest glosny, ale
nie wydaje takiego wysokiego i denerwujacego dzwieku jak moj maxtor
(91360u4). jedyna zaleta maxtora jest to, ze mam troche partyzancko
zlozonego kompa (fajna zabawa, jak ktos montowal nowa plyte do obudowy po
ibm aptiva) i nie podlaczone diody od dysku do plyty, ale bez problemu
slychac, ze cos z dysku jest odczytywane:)

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming