Re: przelotka COM 9 pin <-> PS/2 - jak zachęcić mysz do działania?

Autor: comanche3_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Oct 2001 - 21:24:51 MET DST

> Ciekawe, czy ta myszka nie pójdzie BO NIE, czy też można ją jakoś uruchomić?
> Słyszałem dwie wersje od różnych speców: jeden powiedział, że są różne
> przelotki do różnych myszek, i po prostu ta moja nie działa poprawnie z moją
> myszą na porcie - musiałaby być specjalna do tego typu myszy.

hmm mialem podobny problem jak wymienilem sie plyta (tez via mvp3) i procem z
bratem
w obu kompach przestaly dzialac myszki bo zapomnielismy o 1 szczegole:
nie wymienilismy przelotek z gniazda COM na plycie do PS na sledziu

nie wiem jaka jest roznica w przelotkach, obie myszy byly to A4 Tech, tyle ze
rozne wersje
ale po zamianie przelotek myszki zadzialaly od kopa

musisz wiec dobrac odpiowiednia przelotke...

pozdro
comanche