Re: [HDD] maxtor vs. quantum

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 22:14:35 MET DST

Niejaki(a) Marcin Folek <kelof_at_home.com_!_> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> to ja mam i maxtora i bigfoota w kompie i jakos moge spac bez problemu..

ja tez, wkestia przyzwyczajenia ;)

> no wymaga to odrobiny przyzwyczajenia. bigfoot(cy6480a) jest glosny, ale
> nie wydaje takiego wysokiego i denerwujacego dzwieku jak moj maxtor
> (91360u4).

a co do tego maxtora to nie wiem :)

> jedyna zaleta maxtora jest to, ze mam troche partyzancko
> zlozonego kompa (fajna zabawa, jak ktos montowal nowa plyte do obudowy po
> ibm aptiva) i nie podlaczone diody od dysku do plyty, ale bez problemu
> slychac, ze cos z dysku jest odczytywane:)

eee... to co to za zaleta, bo nie skapowalem ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|