Re: Padł monitor

Autor: Uncas (chris_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:49:03 MET DST

"Leon Art" napisał:

> /ciach/
>
> hmm... jezeli dobrze pamietam to mozna upominac sie o wymiane sprzetu
> na nowy po trzech naprawach, w okresie gwarancji

Mam już nowy egzemplarz :-)
Właściciel sklepu zachował się bardzo w porządku.

> a tak na marginesie to nie masz przypadkiem jakiegos
> kwiatka nad monitorem ???
> bo to o czym piszesz - wyglada mi na zalanie monitora ;)

Właściwie to mam. Ale raczej wykluczam zalanie.
Po prostu monitor zachowywał się źle
i cały czas obawiałem się że w końcu trafi go całkiem szlag.

> a szczelanie przy zmianie rozdzielczosci - to nic dziwnego
> przyklad monitory - OPTIView ;)

No i ten egzemplarz też strzela :-(.
Jak odkryłem jest to (tak mi się wydaje) spowodowane robieniem degauss'a
przy każdej zmianie rozdzielczości. Choć chyba nie tylko.
Trochę to wkurzające, ale cóż zrobić.
W sumie rozdzielczości nie zmienia się zbyt często.
Trochę go jeszcze pokatuję w tym względzie i jak będzie OK...to będzie OK
:-)

--
Pozdrawiam Uncas
Znawca flirtuje na plaży z najbledszą dziewczyną,