Re: Skąd 7V.. ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 20:11:00 MET DST

Niejaki(a) Sacul <sacul_at_hoga.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Ciekawe, bo 24h temu (dokładnie jedna doba) napisałem, że "jest już ok" i
> podziękowałem, wystarczy czytać bierzące posty..

tak, ale ja nie robie tak, ze czytam wpierw wszysktie posty z grupy, a
dopiero potem odpowiadam tylko kolejno, jak leci :)

> mi wystarczyło 1kb :)

no to spoko :)

pozatym afaik to na takim 7V mozna sie naciac ;) tzw. duzo gryzacego
dymu ;)P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|