Re: dziwne przymulenia kompa - co jest grane???

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:53:38 MET DST

In <9q66be$lci$1_at_news.tpi.pl>, mac wrote:

> Mam pytanko. U znajomej system Win98 dosc dziwnie od jakiegos czasu sie
> zachowuje. Wyglada to tak, ze komp dziala calkiem ladnie, wszystko
> chodzi, ale co jakis czas podczas wykonywania jakichkolwiek operacji
> system nagle jakby sie zatrzymywal i nic nie robil. ...
a nie masz problemow z wlaczonym dma dla dysku? kiedys juz mialem taki
problem ze starszym dyskiem, ktory nie dzialal zbyt dobrze przy wlaczonym
dma. system 'zamrazal' sie w taki sam sposob. o ile to sie dzieje przy
odczycie/zapisie na dysk to zobacz czy z wylaczonym dma dla tego dysku
bedzie lepiej.

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming