Re: ASUS P2B i dodatkowy kontroler dyskow - czy bedzie szybciej?

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:56:40 MET DST

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> napisał w wiadomości
> Szymon napłodził(a):

> a masz tak szybkie dyski aby zapvchac PCI ? pci to 133mb/s :)
Nie.
Ale - pytałem się gościa w jednym ze sklepów, szukając takiego kontrolera a
ów człowiek stwierdził, iż "szyna PCI na tej płycie ASUSa działa z
szybkością 33 MHz i nawet jak wsadzę kontroler obsługujący UDMA 100 czy 66
to transferów - z tego względu - szybszych niż obecnie nie uzyskam".
A kontrolery na płycie obsługują UDMA33.
Płyta jest dość stara, na chipie BX.

pozdrawiam
Szymon