Re: jaki procesor

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:08:14 MET DST

Niejaki(a) MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> A BIOSik ?

ma sie dobrze, producent nei ma tej plyty w spisie plyt na stronie, i
jakby bylo malo, to nikt nie wie u nich o takiej. czyli procomp b687 nie
istnieje (oficjalnie :) ).

dlatego kladlem nadzieje w dzialnie bezporoblemowe kopra 1ghz (7.5x133),
ale moje prqagnienia zgasly, poniewaz najprawdopodobniej bedzie
swwedzialo pci, a jak bedzie swedzialo pci, to papa seagate :) rowniez
bedzie swedzialo agp, a juz teraz sie zdziebko przegrzewa tnt2 (troche
przestala, bo zminilem ustawenie wentyla 92x92 - leci bezposrenio na
karte.

tak czy siak i tak 750mhz to jest o 200mhz wiecej niz producent mowi co
do maksimum dla tej plyty :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|________txt by: Danny M. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|