Re: Problem ze stara (?) plyta gl. [i teraz z dyskiem???]

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:57:19 MET DST

W poprzednim odcinku (news:3BC69D4A.BB9A0539_at_uci.agh.edu.pl) serialu p.t.
pl.comp.pecet Wojtek Maziarz <maziarz_at_uci.agh.edu.pl> napisał(a):

> [...]
Możliwe że coś jest nie tak z sektorem rozruchowym dysku. Ew może dibeł
siedzi w organizacji dysku w BIOS-ie (CHRS, LBA i takie tam, spróbuj tam
coś pomieszać)

> dodatkowo zaczal mi pisac, ze "floppy disk fail (C0)".
Zazwyczaj taki komunikat wyskakuje przy uszkodzonej lub źle podpiętej
stacji. Tutaj IMHO BIOS coś ma skopanego

Osobiœcie stawiam na wadliwy BIOS lub wgrany do nieodpowiedniego modelu
płyty głównej

Pozdrawiam
Artur

--