Cieplo cieplo goraco ? help

Autor: donkey (donkey_at_bobdom.com.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 11:07:40 MET DST

Stalem sie posiadaczem Athlona 1400 z plyta Asusa A7A266
zakladalem juz 2 rozne coolery ale temperatura na procku nie chce spasc < 60
W bezczynnosci mam 60 C a przy obciazeniu dochodzi do 65 C (jak narazie) a
jest chlodno w domu, jak zaczna grzac albo w lato pewnie bedzie wiecej :(((
na plycie mam przewaznie 37 C.
Nic nie podkrecalem ! mam go dpiero 2 dni.

Czy ktos moze mi powiedziec czy mam sie przejmowac taka temperatura ? jaka
jest bezpieczna granica dla A TB 1400 ?
jak to wychlodzic ?
Narazie mam cooler 'Titan'a' taki wielki za 50 zl (sprzedawca zapewnial ze
temp. bedzie < 55C albo nawet < 50C ) probowalem tez 'Spire' ale dalo to
mierne rezultaty :(.

2 sprawa czy to tylko anomalie czy trzeba sie przejmowac ? sytuacja gdy Asus
PC Probe
wykazuje ze tepm. 60 C i na sec (doslownie) skacze do 149 C. taki objaw
mialem juz kikarazy :(

I ostatnie czy ktos wie gdze jest (o ile jest ) opcja wylaczania kompa po
przekroczeniu Temp. X ?. bo narazie boje sie zostawiac kompa wlaczonego jak
wychodze z domu
wkoncu szkoda procka i plyty.