Uszkodzony HDD

Autor: krolik (kroolik_at_kulturystyka.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:57:34 MET DST

Witam serdecznie i proszę o pomoc.

A mianowicie mam m.in. HDD Samsunga o pojemnosci 2,1GB i jak do tej pory chyba w
5 letniej jego karierze, sprawowal się bez zarzutu, ale pare dni temu cos mu
odbilo i na jednej z partycji zaczely się pojawiac bledy. Uzywam Win2K i
zaczalem od sformatowania tej partycji, lecz to wogole nie dalo się zrobic, wiec
postanowilem usunac wszystkie partycje, zrobic nowa i sformatowac, lecz to pod
win2k wogole się nie udalo, windoza co ciekawe się wysypywala. A wiec odpalilem
normalnie DOSa i fdiskiem oraz formatem probowalem szczescia. Format co prawda
sformatowal, zaznaczajac uszkodzone tablice alokacji i sektory, ale dysk dalej
niezabardzo nadaje się do uzycia. Pod windoza jakie kolwiek proby nagrania
czegos na niego, albo sprawdzenia scandiskiem koncza się wysypaniem wingrozy.
Macie jakis pomysl na to ? Może sa jeszcze jakiejs programy do lowlevel format
albo cos w tym stylu ? Moze jakis inny soft ? Szukalem w sieci ale nie udalo mi
sie znalezc :( Pliz.. pomozcie bo ten dysk jest mi bardzo przydatny i nie chcial
bym go wyrzucac mimo wszystko.

KRooLIK
krolik_at_wsi.edu.pl