Re: Pytania do posiadaczy SB Live 5.1 (PILNE)

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 11:00:47 MET DST

-~**~- <da whatever>

> próbowałem tez zainstalwoac Liveware 3.0 jednak zawsze instalacja
> przebiega źle. Program wyswietla jakieś bzdury o braku miejsca na HDD i
> i inne błedy.

Pewnie instalujesz LW3 przeznaczone dla starszych Live'ow (nie 5.1), dla
5.1 dla Win9x/ME najnowsze to te:
http://download.asia.creative.com/files/creative/drivers/sblive/SBL51_W9xME.exe

> Czy daje ono obsługę EAX 2.0 ? i jak sprawdzić czy karta działą zarówno
> w WAX 2.0 jak i 1.0 ?

Na pewno ta wersja z plytki jak i ta powyzej (zapewne to bedzie nawet ta
sama wersja) obsluguje EAX'a 2.0 (tylko dana gra musi go oczywiscie
obslugiwac jeszcze).

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."