Re: HP 930C - kiepski wydruk

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:02:21 MET DST

> W temacie drukarek jestem totalną lamą, więc przepraszam za denne pytanie
:)
> Kupiłem HP930 C. Miała być szybka, śliczna, parzyć kawę etc... a drukuje
> gorzej niż moja stara 690C z tuszami foto. Używana jest do wydruku zdjęć,
> pracuje pod W2000 (sterowniki świeżo ściągnięte z Netu). Papier żaden
> markowy, ale ciut lepszy niż zwykły, gramatura ok. 100 g. Kolory mają
> kiepskie nasycenie, twarze są jakieś "trupiate". Czy do tej drukarki też
> istnieje tusz foto, ew. czy ktoś z nią walczył, dostaje dobre wydruki i
> [...]
Pewnie Cie to nie pocieszy, ale od poczatku u mnie wszystko chodzi OK. Moze
uzywasz "chropowatego" papieru, na ktorym atrament sie rozlewa ? Albo moze
pobrudzil Ci sie zasobnik z atramentem ? Sprobuj ustawic w driverze od
drukalki najmniejsza krople atramentu, jakis lepszy papier itp. Jak nie
pomoze, to zalatw od kogos inny kalamarz i sprobuj z nim cos zdzialac - ta
drukarka jest naprawde niezla...

powodzenia,
CHOOCH