HP 930C - kiepski wydruk

Autor: Tomek Andrzejczak (spam_at_filter.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 09:49:37 MET DST

Witam,

W temacie drukarek jestem totalną lamą, więc przepraszam za denne pytanie :)
Kupiłem HP930 C. Miała być szybka, śliczna, parzyć kawę etc... a drukuje
gorzej niż moja stara 690C z tuszami foto. Używana jest do wydruku zdjęć,
pracuje pod W2000 (sterowniki świeżo ściągnięte z Netu). Papier żaden
markowy, ale ciut lepszy niż zwykły, gramatura ok. 100 g. Kolory mają
kiepskie nasycenie, twarze są jakieś "trupiate". Czy do tej drukarki też
istnieje tusz foto, ew. czy ktoś z nią walczył, dostaje dobre wydruki i
mógłby napisać coś o ustawieniach sterownika?

Pozdrawiam
Tomek