Re: Grafika do 450 PLN?

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 01:26:36 MET DST

> Ja szpilam w Maxa na TNT2 M64 w 800 x 600 32 Bity i jest spoko, zadnych
> skokow, wiec spokojnie mozesz wybrac albo jedna, albo druga. Ktora lepsza
> ja juz Ci nie powiem. Radeony sa chyba drogie, a GF MX 400 z tvoutem jest
> miare tani.
>
> Pozdrawiam
> Sebastian Ulatowski
A mogl bys napisac co masz w kompie procz tegi TNT2M64 ?
Bo moja znajoma ma identyczna karte , procek PIII650MHz, i 64ram tyle ze nie
chodza zadne gry .. poprostu zastygaja...i skokowo co 4 sekundy cos sie
ruszy i znowu zastyga.
Acha ... na jakim systemie grasz i jakie masz wersje sterow do karty.
Moja znajoma nie ma zadnych sterow a w interku ciezko cos wyczytac o tym.
Moze gdyby nie bylo to duze to mogl bym poprosic o te stery?
Napisz cos wiecej... jezeli bedziesz mogl mi jakos pomoc to pisz.. umowili
bysmy sie wtedy jakos na przeslanie tych sterow.
Pozdrawiam.
Norbert
grom_at_poczta.onet.pl

--
Zamow odbitki ze zdjec cyfrowych lub archiwum zdjec na CD!
[ http://lab.foto.onet.pl/laboratorium.html ]