RIVA TNT2 M64 32MB ...czy jej wina?

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 01:27:28 MET DST

Komp:
PIII 650
64 RAM
i wyzej wymieniona kata.
Win me dziala jak burza.
Divxy tez chodza ale srednio 2 na 5.
np chlopaki nie placza idealnie , matrix zawiesza.
Jak wlaczam gry ( jedyne jakie do tej pory wlaczalem to simsy , unreal
turnament , quake3 , alicja)
to dziwna rzecz. Laduja sie ale zastygaja ( obraz i dzwiek ) i tylko co
jakies 5 sekund skok i znowu zwiecha.
tak ze nawet nie mam cierpliwosci by przez menu i ustawienia przebrnac i
resetuje...
Acha...zainstalowalem detonatory 12.40 bo nie mialem zadnych sterow do TNT2
a slyszalem ze fachmany sa do tych kart. Acha... jak uruchomilem pierwsza
gre to obraz byl przesuniety do polowy w lewo... musialem regulowac to w
monitorze.
Co jest nie tak ... wiem ze ludzie normalnie graja w te gierki na tej karcie
i z taka iloscia ramu nawet na slabszych prockach.
Czy to wina tego ze zle dobralem stery ? (detonatory)
Co myslicie...zaznaczam ze winME chodzi jak burza.
Pomozcie bo mi rece opadaja...
Ps. wysylalem juz taki post wczoraj ale chyba nie doszedl... jak bym nie
mial racji to sorki za duplikat.
Norbert
grom_at_poczta.onet.pl

--