Re: Grafika do 450 PLN?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 18:15:55 MET DST

Użytkownik Wojtek "jabolo" Jablonski <woja_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9q3b0l$i3h$1_at_news.tpi.pl...
> Montuje sobie taki zestawik Athlon C 1Ghz + ECS K7S5A + 128 DDR RAM +
> SoundBlaster Live! 5.1 + jakis DVD i + no wlasnie i tu pojawia sie
> pytanie:
> jaka karte grafiki do bezproblemowej obslugi filmow DVD a do tego coby
> jeszcze Max Payne pociagnela. Czy Ati Radeon VE 32 MB DDR jest
> porownywalny do GF MX 400 (wydajnosc 3D). Czy jezeli karta posiada
> wyjscie TV to mozna filmy z plyt DVD kierowac na telewizor (obilo mi sie
> o uszy ze jest jakies ograniczenie).
>
> A ha cena karty grafiki do 450 na wiecej nie wydole :))

Przy Athlonie 1Ghz-fsb266+ddr nie jest Ci potrzebne żadne wspomaganie
przy dekodowaniu DVD (bylebyś tylko miał włączony którykolwiek tryb dma
dla napędu dvd).
Pozatym przyśpieszanie sprzętowe przez zwykłe akceleratory wcale nie niesie
za sobą poprawy jakości dekodowanego filmu w stosunku do 100% programowego.

Kup gf2mx400ultra-tvout + dodatkowe 128MB DDR
(masz za mało pamięci a do tego właśnie staniały).

A co do zabezpieczeń tvout'a to można to wyłączyć
różnymi tweaker'ami do kart graficznych - www.tweak.pl
lub dvdgenie (www.twojepc.pl) do dvd-player'ów.

PeJot