Re: TEAC 16x czy tez TDK16x

Autor: NIPPERonet (nipper_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 00:47:54 MET DST

Użytkownik exbros <exbros_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q1nhl$alv$1_at_news.onet.pl...
> "mariusz" <mariuszk_at_skrzynka.pl> wrote in message
> co

Napędy Plextora są montowane do firmowych kompoow .Ja mam plexa a przedtem
mialem LG i mam wrażenie że teraz nagrywanie x4 trwa krócej niż na LG , ale
może to tylko złudzenie....
PS.Plextor chwali się że ma najlepszą mechanike w napędach a poza tym w
napędach plextor są bebechy plextor a nie tak jak np. nagrywarka HP a
bebechy od LG

--
Pozdrawiam.
nipper_at_poczta.onet.pl