Re: TEAC 16x czy tez TDK16x

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 16:52:17 MET DST

"mariusz" <mariuszk_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Co lepiej kupic z tych dwoch nagrywarek.TDK slyszalem ze ma "wnetrznosci"
> Plextora.Czy to prawda?Mam zamiar kupic chyba TDK ale moze mi doradzicie
co
> jest lepsze i mniej awaryjne.

Od kilku miesięcy używam TDK CyClone 16/10/40 i nie mam najmniejszych
zastrzeżeń.
Używam dołączonego softu (Nero) i NIE PADŁA mi jeszcze przy zapisie ani
jedna płyta, mimo, że każdą wypalankę zaczynam z prędkością x16 i zdaża mi
się używać nośników NONAME...
BurnProof oraz automatyczny dobór i zmiana prędkości nagrywania sprawują się
w tym modelu rewelacyjnie...
   exbros