Re: Jak odmłodzić dziadka?

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 00:53:23 MET DST

> Otuż mam komputer który ma już kilka lat. Jest to:
> K-5 100
> Ram 40
> HDD 1.2
> Modem Diablo 56l (nowy)
> CDrom x24
> Chciałbym go trochę zmodernizować i nie wiem czy kupując np.
> procesor K-6 czy Duron 600,
> Ram 128 MB 133MHz
> no i nowy dysk np. 20 GB
> czy obsłuży to moja stara płyta.

Nie obsłuży na pewno Durona, co do dysku i pamięci to nawet jak obsłuży (a
wątpię) to nie ma sensu go modernizować, o ile się nie myle K5 to
odpowiednik Pentiuma, więc max P200 jeśli masz możliwość ustawienia
zmiennego napięcia to nawet MMX :)), ale tylko jak by ktoś ci dawał za darmo
;))
Moja rada w tez sprzęt nic nie ładuj, jak nie masz kasy to próbuj raczej jak
najwięcej elementów tego kompa wykorzystać w nowym (np CD-ROM, modem i dysk
twardy od biedy).

--
Pozdro,