Jak odmłodzić dziadka?

Autor: MT (officezib_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 23:22:58 MET DST

Otuż mam komputer który ma już kilka lat. Jest to:
K-5 100
Ram 40
HDD 1.2
Modem Diablo 56l (nowy)
CDrom x24
Chciałbym go trochę zmodernizować i nie wiem czy kupując np.
procesor K-6 czy Duron 600,
Ram 128 MB 133MHz
no i nowy dysk np. 20 GB
czy obsłuży to moja stara płyta.
Nie wiem jaka ona dokładnie jest, nie wiem nawet gdzie to odczytać jeśli
ktoś mi to podpowie to odczytam i dam znać.
W sumie chodzi mi ile jeszcze mogę wyciągnąć z tego starego komputera. Kasy
nie mam za dużo i patrzę to zrobić jak najmniejszym kosztem.
Komputer używam do pisania (Word), rysowania Corel7) no i do buszowania po
internecie.
Bardzo bym prosił fachowców o naświetlenie mi ca w starego gruchota władować
aby go w miarę możliwości nieco odmłodzić. W szczególności chodzi mi o
procesor jaki maxymalnie no i pamięć.

Tadeusz