Re: Mala glosnosc

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 00:01:15 MET DST

<kelaisim_at_poczta.onet.pl> :

>tam Sound Blastera 128 PCI i... bardzo sie zdziwilem, gdy po przelozeniu
>glosnikow z drugiego kompa i ustawieniu Line-out Volume i Wave Volume nawet na
>wartosci maksymalne, glosnosc byla podejrzanie mala. Istnieje mozliwosc, ze

line-out nie jest wzmacnianym wyjsciem; sb maja dwa wyjscia i
tylko jedno z nich jest wzmacniane; sprawdz czy czasem zworkami
sie nie unieaktywnia ten wzmacniacz, lub czy karta nie nosi
zmiamion bycia wersja Lite czyli bez zmacniacza;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \