Re: Które Pentium (jeden) pójdzie bez wiatraczka?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 00:06:21 MET DST

"Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> :

>Serwerek ma stać w domu i nie hałasować.
>Wiatraczek na procesorze w związku z tym wykluczony.
>Na zasilaczu też odłączę (już to testowałem ze starym komputerem).

czesc;

jest taka obudowa adaxa AT /nie wiem jak innych producentow/;
gdzie procesor jest chlodzony wiatrakiem z zasilacza; do tego
jak to adax, zasilacz pracuje bardzo cicho;

poza tym i tak zagluszac ci bedzie prace hdd; w koncu tam
jednak silnik bedzie dzialal;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \