Re: Skąd się wziął znak @

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 00:13:31 MET DST

"Romek Świgoń" <roswigon_at_polbox.com> :

>Interesuje mnie geneza tego znaku, jakie miał znaczenie przed "emalią" i
>dlaczego trafił do symbolu adresu poczty.

slyszalem kiedys taka bajke, ze znak ten byl uzywany w
sredniowieczu przez mnichow jakiegos klasztoru, ktorzy potrzebowali
jeszcze jednego nowego znaku do oznaczenia czegostam i wydumali
sobie wlasnie a-w-koleczku; a dlaczego weszlo to do jezyka
komputerow to koledzy jush wyjasnili;

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \