Re: Jeszcze raz ECS K7S5A - przydlugie

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 22:45:35 MET DST

"woth" <woth_at_poczta.fm> wrote in message news:9q4u4q$lsn$1_at_news.tpi.pl...

> Po pierwsze: Jaka powinna byc optymalna temp. procka?
> Kupilem taki, hm, pizdny radiator (moje subiektywne zdanie;) z wiatrakiem
> (60zeta)
> i po maznieciu silikonem mam jakies 46-49 C (MBProbe). Czy to norma ?

temp. byla by super tylko sprawdz jeszcze odczyty temp w biosie

> Po drugie czy to normalne ze na ta plyte dostalem tylko 1rok gwarancji?

oj chyba sa dwa lata

> I po trzecie i ostatnie: system, o dziwo dziala stabilnie i chodzi calkiem

czemu o dziwo?????

> opis czynnosci do tego koniecznych (wiem ze to dziecinnie proste,
> wole jednak uniknac katastrofy ;) przy pomocy tego wlasnie Ami818
> programika...

www.bios.pnet.pl
poszukaj tam

> No i koncowa watpliwosc: skoro plyty byly raczej nowe (gosc akurat mial
> dostawe, jakies 15 szt. i szly jak cieple buleczki w zwiazku z ta
> cena chyba ;) to czemu bios taki stary?

ale plyty mogly juz jakis czas w hurtowni lezec

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
czasowo www.go2sleep.be/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!