Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 15:30:30 MET DST

> nie zmienie zdania bo mialem dysk 7200rpm i jakos wzrostu wydajnosci
> systemu nie zauwazylem w tym co robie na kompie
> tylko jak czlowiek z dysku 5400rpm z 512kilo cache przesiada sie na dysk
> 7200rpm z 2mb cache o wiekszej gestosci zapisu to nic dziwnego ze
> czuje wzrost wydajnosci ale to nie z powodu wiekszej ilosci obrotow ;-)

Jak przeskoczysz z szybkiego 5400 na wolny 7200 to rzeczywiście zmiana jest
nieszczególna. Natomiast chodziło o dyski zbliżone firmą i cache. Pamiętam,
jak wymieniłem swój Fujitsu 7200 na Fujitsu 10000 rpm. Komputer zaczął
wymiatać (a był to tylko P III 800). Oba dyski miały 2 MB cache.
Pozdrawiam
Egghead