Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 21:55:00 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> dla mnie o 2-3 sekundy szybciej uruchomiony os to zadny przyrost predkosci
> (szczegulnie ze glowny komp uruchamia tylko raz dziennie)

moj tak raz na tydzien, bo czasem odpinam monitor i/lub klawe i potem
jej nie chyta :)

> to samo w grach
> gra nie warta swieczki, a ludzi lapia sie na to jakie to dyski 7200 szybkie
> 5400 to wolne low endowe gowna.

tutaj jeszcze mozna by sie czepaic,. jest lekki przyrost predkosci w
takim codziennym uzytkowaniu. jednak jesli taka osoba postanowi
powiedzmy na raz robic kilkanascie rzeczy na raz (a zdarza sie to
czasem) to wtedy roznica jest dosc odczuwalna.

mi najbardziej w 7200rpm przeszkadza ogolna cieplota. lubie, gdy nei mam
grzejnika w komputerze i jest cicho. do takiej barracudy ja musialbym
miec dodatkowy wentyl na dysku, to mi dyktowalby zdrowy rozsadek. a
teraz leza sobie 2x Uxx, zero ciepla. moze +5^Cwiecej niz to co jest w
otoczeniu, po intensywnej pracy, bo 8 ludzi naraz ciagnelo odenie divx
po lanie. dysk mi sie zdziebko nie wyrabial, transfer na 8 osob to bylo
500kB/s, przy przepustowosci sieci 800kB/s. waskie gardlo - 5400rpm.
odczyt z 8 roznych zrodel i sie zamulil...

ale oni poprostu musieli sobie dluzej poczekac. mogli poczekac :P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|