Zestaw - Opinia potrzebna

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 11:39:35 MET DST

Witam
Poproszono mnie o "skonfigurowanie" zestawu (do zakupu).
Ma być to zestaw do domu (typowe multimedia + gry + edukacja) za max 3k PLN,
a ponieważ zwykle "konfiguruję" zestawy do biura mam problem...
Wstępnie wymyśliłem:

 - monitor 17" - co niedrogiego polecacie?

 - procesor - jestem skażony intelem więc myślę, że będzie to nowy Celeron
lub PIII - chyba, że przekonacie mnie do AMD ;-)
   Które Celerony mają w tej chwili optymalny stosunek możliwości(wydajność)
/ cena ?
   Jak u nich z podkręcaniem?
   Jakieś przykładowe porównanie cen Celeron-AMD?

 - płyta - i tu wybór zależy od procesora i rodzaju pamięci. Z "założenia"
lubię Asus'a i Intel'a, ale są trochę za drogie - sprawdziły mi się także
ECS'y... Co myślicie o płytach DDR? Co jest w chwili obecnej dobre i tanie?

 - pamięć - co najmniej 128MB PC133 lub DDR (będę próbował przepchnąć
256MB...)

 - GFX - jakiś GF2 200 z TV-Out może GF2 400 może na DDRach

 - SB Live! 5.1

 - przyzwoity DVD

 - przyzwoita i tania nagrywarka (LG?)

Co o tym sądzicie?