Re: DVD na 150MHz (Intela) czy warto ?

Autor: Dariusz Baumann (interdarekb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 11:49:20 MET DST

> Jak masz znajomego w sklepie to możesz się umówić na przetestowanie czy
> poleci. Ale zauważ, że dobry dekoder sprzętowy to również koszt płyty z
> prockiem - która już by Ci to pociągnęła (no jeszcze jakaś dobra grafika)
> Propozycja - kompletowanie zestawu DVD rozpocznij od modernizacji kompa.
> Reasumując - zestaw jest raczej zabytkiem i ciężko będzie uzyskać na nim
> płynność DVD
Masz rację w 200%. Nic dodać nic ująć. Jednak wolałbym pozostawić tę płytę
ASUS i procek Intela w spokoju. Modernizacja takiego staruszka nie ma rację
już sensu (co prawda wymieniłem mu dysk twardy i CDROM).

Podsumowując:
Dekoder (500zł) + DVD (500zł) + karta 5.1 (350zł) + DTT2200 (650zł) = czyli
około 2000zł. Czyli raczej się to nie opłaca?? :-((

Dariusz Baumann