Re: DVD na 150MHz (Intela) czy warto ?

Autor: Albercik (leno_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 12:47:29 MET DST

Przesadzasz z tymi cenami :-)

SB Live 5.1 - tydzień temu na giełdzie w wawie 170zł OEM - bez faktury
DTT2200 OEM - wczoraj zamówiłem w Komputronixie (czy jakoś tak) za 540 z
przesłaniem - własnie czekam aż mi kurier do pracy przywiezie - a w sklepie
Creative 128Euro wersja BOX
Napęd DVD to jest około 300-400zł w zależności od rodzaju

Fakt przy zakupie wersji box karta oraz głośniczki możesz otrzymać zwrot 160
lub 80zł - ale czy Ci się opłaca?

Dekodery (dobre) to właśnie około 500zł.

W ten sposób zaoszczędziłeś około 500 zł :-) na płytę i duronka

Pozdrawiam
Albercik

Użytkownik "Dariusz Baumann" <interdarekb_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9q3pua$7av$1_at_news.tpi.pl...