Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 15:12:56 MET DST

Hej !

Użytkownik "GLide" <glyder_at_kreacja.pl> napisał
> Jestes uprzedzony albo nie umiesz skonfigurowac kompa.

jestem uprzedzony, bo pracowałem 5 lat w serwisie
kompów i dość już namęczyłem się z wynalazkami
typu via mvpX, amd k5/6, i innymi...
Wiem czym to śmierdzi, a widząc boje moich kolegów
z płytami KT i grzałkami do herbaty, serii duron, śmieję się do rozpuku.
Owszem, jak ktoś nie ma co robić i mu się nudzi, to może
sobie amdki "potestować".
Ja natomiast wolę na komputerze... pracować :-)

> To powiedz to mojej A7V133 (zapchane 4 sloty PCI i AGP na zasialczu
> 230W) ) i podkreconemu duronowi.
> Pod NT w zasadzie restartuje tylko
> profilaktycznie pod win98 tylko wtedy gdy jakis soft wykrzaczy system.
> Mialem wczesniej BH6 (super plytka i BE6 II) i wcale nie bylo lepiej
> (nie bylo tez gorzej).

a ja wogóle nie mam przycisku 'reset' w swoim kompie...

> Rozumiem ze ten smile oznacza ze zartujesz?

Mówię to co myślę, z uśmiechem na ustach ;-)

> A o co Ty walczysz?

Ja nie walczę :-)
Nie mam o co...
Po prostu stwierdzam fakty i obalam mity
rzekomej cudowności amd.
Maniacy sami nie wiedzą, co tracą :-)))
A ujawniają się, reagując na najmniejszą prowokację ;-)

> Wydaj mi sie, ze doby produkt moze (choc nie musi)
> obronic sie sam.

zgadza się.
Dlatego amd ma ogromne kłopoty finansowe ;-)

Maniacy próbują jeszcze podtrzymać przed
upadkiem tego kolosa na glinianych nogach, dlatego
werbują chętnych ;-)
Wiadomo; razem w kupie raźniej ;-)

> (czasem dzieki dobremu marketingowi mozna obronic i
> kiepski produkt a tu jak wiemy Intel i MS sa nie d pobicia :-P )

hłe, hłe :-)
Takimi ogólnikami, to można sypać na każdy temat :-)
Podaj definicję kiepskiego produktu i wskaż lepszy ;-)))

> Powiedz mi co jest kiepskiego w produktach AMD (wydajnosc,
> kompatybilnosc ?)

kompatybilność, a dokładniej jej brak.
Przegrzewanie tych proców - możliwość uszkodzenia
bez dobrego chłodzenia.
Stosowanie dedykowanych płyt, z zabugowanymi,
niedopracowanymi chipset'ami via.
Dużo by wymieniać...

> !!!!! Jesli o losach powaznych zastosowan ma decydowac Intel +MS
> (szczegolnie ten ostani) to ja dziekuje.

nikt Ci nie każe, używać produktów ww.
Twój wybór :-)

> PS. Tak bardzo kochasz produkty MS? .... Fakt - ladnie wygladaja......

Tak, uwielbiam je :-)
I to nie tylko ze względu na wygląd :-)))

Wiesz, w odróżnieniu od właścicieli rasowanych syrenek, którzy
wmawiają sobie, że taka syrenka jest lepsza niż nowe BMW,
ja jednak wolę to BMW ;-)

Pozdrowienia
Vetch
http://vetch.magot.pl/