Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 16:22:32 MET DST

"Vetch" <vetch_at_magot.pl> wrote in message news:9q1hhc$kl2$1_at_news.tpi.pl...

> jestem uprzedzony, bo pracowałem 5 lat w serwisie
> kompów i dość już namęczyłem się z wynalazkami
> typu via mvpX, amd k5/6, i innymi...

to bylo kiedys, a poza tym wprawny serwisan radzil sobie z
tym bez problemu

> Wiem czym to śmierdzi, a widząc boje moich kolegów
> z płytami KT i grzałkami do herbaty, serii duron, śmieję się do rozpuku.

skoro pracowales 5 lat w serwisie powinienes sobie bez problemu
radzic w konfigurowania zestawu na _kazdej_ platformie w koncu
takie jest zadanie serwisanta wiec zamiast smiac powiniens sie
wykazac sie profesjonalizmem oraz swoja napewno duza wiedza

> kompatybilność, a dokładniej jej brak.

lol taki z ciebie serwisan byl i nie wiesz podstaw
procesror jest zgodny z x86 i nie ma innego wyjscia

> Stosowanie dedykowanych płyt, z zabugowanymi,
> niedopracowanymi chipset'ami via.
> Dużo by wymieniać...

to prosze wymieniaj...

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
czasowo www.go2sleep.be/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!