Re: Jaka karte grafiki kupic? PILNIE!!!-czekam przy kompie

Autor: kkorzonkowski_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Oct 2001 - 14:11:26 MET DST

> najbadziej do tego pasuje ati radeon vivo, lub ktoras elsa gladiac + elsa
> video module, czy jakos tak - modul z we i wy video
> ja osobiscie polecam radeona, sam mam rage vivo, i jestem z niego badzo
> zadowolony, a do tego tak jakos nie lubie geforcow, bo dla mnie to taka
> pospolita masowka ;) po prostu wg mojej subiektywnej opini geforce jest
> szybszy, a radeon lepszy

Tyle ze ta elsa z przejsciowka swoje kosztuje. sama przejsciowka ponoc ponad
250 pln.

mam podobny problem jak Kasia, a wejscie mi potrzebne bo chce zgrywac filmy z
kamery do divx.
Slyszalem ze jest jakis GF2 MX400 64 MB Gainwarda, ktory ma i wejscie i wyjscie
wideo, wg testow tanszych kart na toms hardware wypada lepiej od Leadteka.
Zna ktos te karte?

Korzon