Re: Jaka karte grafiki kupic? PILNIE!!!-czekam przy kompie

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 09:05:37 MET DST

"Kasia" <cos_at_cos.pl> wrote in message news:9pveft$sri$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Prosze o rade ktora karte graficzna kupic
> Czy Leadtek WinFast GeForce 2 MX-400 64 MB TV-out ? Czy może Asus 7100
Pro
> tez GeForce 2 MX-400 nie pamietam ale chyba 32 MB, A moze Prolink Pixel
View
> GeForce 2 Pro 32 lub 64 DDR.
> I czy lepiej kupic karte z 32 MB pamieci DDR czy 64 Mb ale wolniejsza SDR.
> To ma byc karta glownie do gier, ale zeby obraz w 2D rowniez byl dobrej
> jakosci.
> I jeszcze jedno: Czy jezeli w kartach jest wyjscie tv czyli TV-out np.
> S-Video to czy bede mogla podlaczyc kamere analogowa np. przez
przejsciowke
> s-video/cinch i czy bedzie cos widac z kamery na monitorze? Czy moze
jednak
> do tego potrzebne jest wejscie video a nie wyjscie ?

najbadziej do tego pasuje ati radeon vivo, lub ktoras elsa gladiac + elsa
video module, czy jakos tak - modul z we i wy video
ja osobiscie polecam radeona, sam mam rage vivo, i jestem z niego badzo
zadowolony, a do tego tak jakos nie lubie geforcow, bo dla mnie to taka
pospolita masowka ;) po prostu wg mojej subiektywnej opini geforce jest
szybszy, a radeon lepszy