Re: UWAGA NA MONITORY EIZO!!!

Autor: Devro (scum_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 12:31:01 MET DST

"januszek" <januszek_at_antyspam.rubikon.pl> wrote in message
> Devro wrote:
>
> [ciach]
>
> A jezeli to co napisales to nie prawda? Byc moze chcesz po prostu
> zdyskredytowac firme EIZO. Czy potrafisz sprawe udowodnic?
>
> januszek

Wejdz na strone www.itp.com.pl z pierwszej strony firma oczywiscie usunela z
kodu w naglowku kto jest autorem tej strony, ale z wiekszosci podstron nie
umieli tego zrobic, zobacz wiec na wielu podstronach w kodzie zródłowym kto
jest autorem tej strony! bedzie, ze ja. poznasz po nicku w e-mailach.
Firma ITP, ktora ma przedstawicielstwo na te monitory (dostali to
przedstawicielstwo w spadku po firmie Raab Carher Polska) - co tez bylo
niezlym kantem! Bo likwidator firmy Raab byl na liscie płac w firmie ITP!!!
a zapewniam Cie ze w tej firmie nie pracowal!
Ja byłem w firmir ITP kierownikiem serwisu monitorow Philips i EIZO (z czego
serwis EIZO to byla jest i bedzie FIKCJA) i webmasterem, no i gdy chciałem
cos zrobic by serwis EIZO zaistnial na prawde - co wiazalo sie ze znacznymi
kosztami dla ITP
stałem sie u prezesa nie popularny i nie wygodny!
Pozdrawiam
Devro

PS Po co mialbym pisac nie prawde??? Przecież same monitory EIZO są na
prawdę bardzo dobre, gdyby nie fakt braku serwisu w polsce i wiazacym sie z
tym kosmicznie dlugim czasem oczekiwania na naprawiony monitor!!!!

--
--=<({+})>= AUDACES FORTUNA IUVAT =<({+})>=--
                                  GG: 1087707