jaki sprzet ?

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 20:02:03 MET DST

Najbardziej mocozerne zastosowania mojego sprzetu to: _duzo_ konwersji
materialu video avi -> mpeg, kompresja do divx w czasie rzeczywistym,
amatorska obrobka wideo w ogole.
Wybralem sobie:
- Plyta ECS K7S5A - tu sprawa nie podlega dyskusji z racji na jej cene.
- 256 MB ram DDR - tez chyba nie ma na czym myslec.
- Procesor: tu zastanawiam sie czy pomiedzy A 1.2 i 1.4. Jesli 1.2 wydoli
z kompresja divx w czasie rzeczywistym (tj. na biezaco podczas zdrywania
materialu na dysk) to go wezme. Wiem, ze 1.4 daje sobie z tym rade, ale
jak z 1.2 ?
Tak BTW: piszecie, ze 1.4 sie bardzo grzeje, wiec chcialem zapytac: w czym
to przeszkadza jesli sie kupi porzadny wiatrak ?
- Obudowa Codegen 7001. Podobno wchodza w nia z tym ECSem trzy urzadzenia
5,25" jesli najnizej bedzie kieszen na dysk po malym tuningu - prawda to ?
Reszta zostaje ze starego kompa.

Dzieki za wszelkie sugestie.
ABS