Re: co sadzicie o takiej konfiguracji???

Autor: GLide (glyder_at_kreacja.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 11:28:07 MET DST

On 8 Oct 2001 18:21:56 GMT, marco <usenet_at_marcoos.net> wrote:
>No wlasnie wiec po co Pani zuzi cokolwiek zintegrowanego. M64 dalem
>jako przyklad najtanszej karty ktora mozna nowa kupic

A po co Pani Zuzi cos niezintegrowanego?
Mam w biurze ok 90 kompow - wszystkie albo zintegrowane w chipsecie
(i815) albo na stale na plycie ATI Rage i do zastosowan biurowych jest
to najlepsze rozwiazanie. Jak sie komp zestarzeje to w tych
zastosowaniach grafika bedzie na czasie najdluzej. Predzej bedzie
trzeba dorzucic pamieci (standardowe dzialanie) lub zmienic procek.
Dyski wystarcza 20Gb bo i tak wszystkie dane sa na serwerze.
Wniosek z tego taki ze jak juz sie ta nieszczesna grafika zestarzeje
to i tak komp bedzie do wymiany. :-)

Jesli natomiast Pani Zuzia zamerza giercowac w pracy w kolejne czesci
Quake czy UT to wtedy zakup powaznej niezintegrowanej karty jest
niezbedny.

Pozdrawiam
GLide